home

Nieje nič lepšie ako byť doma!
Teraz začať doháňať všetky tieto zameškané dni v škole.
Vôbec, ale vôbec sa mi nechce.
Pochopiteľné.
"Teším" sa na našu milovanú triednu, ktorá mi nedala pokoj dokonca v NEMOCNICI!!
Nechcem skončiť ako ona, s nenaplneným životom a s jediným problémom, či každý odovzdal ospravedlnenku. Je to kruté, ale je to naozaj tak. Snažili sme sa k nej nájsť cestu... Všetko márne. Ona je jednoducho taký typ "samonasierača".

No!
Ale hlavne, že som doma!! :D
Moja prvá oficiálna operácia za mnou!
A to operáci apod úplnou narkózou- operácia zubu, alebo po doktorsky fra
Bol to ale zaujímavý zážitok, i keď si skoro NIČ nepamätám. Vážne. Okolo deviatej mi dala sestrička tabletku, nejaký "oblbovák" a potom som si ešte na chvíľku ľahla vyobliekaná ako na sexistický doktorský sado-maso karneval. Biele nadkolienky, modrá košielka :D POMOC :D
Potom som si ľahla a viac si nepamätám, baby na izbe hovorili, že som im ešte kývala a rozprávala som sa so sanitárom, že ako sa volám, bla,bla.. nič. Úplné okno.
Len prebudenie a strašná bolesť. Ale zobudila som sa presne tak ako som chcela. Počula som mamin hlas a ona bola prvá, ktorú som uvidela <3 super!! :D

Najhoršia bolesť "po" bola v hrdle, keďže ma intubovali a prestrkovali mi hadičky cez nos a ústa (au fuj), hrdlo a nos som mala celé poškriabané a krvavé. Nič príjemné. Potom to všetko začalo skutočne bolieť. Umŕtvenie odchádzalo a líce tŕplo...


Teraz vyzerám asi takto




sexy.. fakt.

Achhh idem si dať nejaký odpuchovací liek.
:*
Ale aj tak mi najviac chýbalo toto :)









Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára