Peonza

Každý to zažil.
Mánia.
Nejaká vec, značka, nápad, čo pochytí masu ľudí a stane sa z toho fenomén (nie ten Rytmusov).
Pamätám si časy v škôlke, keď každý fičal na pokémonoch, potom prišli pogy.
Potom veľké časy, nastala škola, tam to boli taký panáčikovia, čo sa im dali meniť hlavy, kto to nemal bol looser...
Pokračovalo to a každým mesiacom sa trend "vychytávky" menil.

V tomto veku sa samozrejme tiež určité veci stávajú booomom, ale dnes to tak neberiem, pretože je to väčšinou vo fashion oblasti :D
No moja sestra si prechádza tou začiatočnou fázou.
Prvý stupeň.
Základná škola.
Posledný must have je PEONZA.
Rôzne farby, no tvar stále rovnaký.
Funguje to na princípe, že sa na to namotá špagátik, a nejakým špeci pohybom sa to odhodí, ak to viete (viď.moja sestra) začne sa to krásne krútiť, ak nie (viď. ja) letí to kilometre mimo diania.
Po roztočení sa s tým dajú robiť triky (:D), ktoré (i keď podľa mňa si to krpane vymysleli samé) sa nazývajú napríklad obesenec, most, samovrah, studňa... názvy pripomínajúce Kruh, čakám kedy z peonzy vyskočí Samara.

Takto by to malo vyzerať, čo mne sa nikdy nepodarí

Ale je to len pre drsné a silné povahy...





Takto si to roztočí a namotá:D
Máme to v rodine, ten zmysel vydarenosti.








Obesenec obávaný

Celý princíp


Ja ani neviem, prečo som tento príspevok napísala, asi fakt nemám nič lepšie na vyplnenie času...
OZAJ!
Táto žltá peonza je Orion, to je ďalší level od tej obyčajnej a tá TOP je diamantová...
Hovorím, drsňačina.

Adios Peňonziňos



1 komentár:

  1. "Ale je to len pre drsné a silné povahy..." :DDDDDDDDDDDDD ty si magorka Domi :D

    OdpovedaťOdstrániť