brunettes do it better



Čo s vami spraví vec, že máte písať milión strán o Hamletovi a neviete ani začať?
Ako sa "dokopať" k tomu?
Prinútiť sa začať?

Neviem.
Ak máte recept, ako na to show me :D

Takže trávim deň povaľovaním sa na slnku, popíjaním DIY mojitka a tak.
A neviem prečo, ale napadajú ma tieto veci, citáty sa to nedá nazvať, ale nejaké zoskupené písmenká..






a čisto pravdivé:)



a  tak, niesom narušená..

Niekedy mám chuť niektorým  ľuďom na tomto svete vlepiť facku.
Niesom násilníčka (i hope so), ale jednoducho si to naozaj niekedy zaslúžia.
Ľudia, čo len kritizovať vedia, a tvária sa ako .... no veď si pozrite toto video, baba má zrejme podobný názor ako ja, a kvalitne som sa zasmiala:)

for every1 plactic Barbie





8.júna to bude rok, čo bývame v dome.
Milujem to tu.
Najviac.
A vždy sa strašne teším domov, pretože aj keď je dom prázdny, vždy ma tam niečo čaká, to niečo je to, s čím sa možem vždy porozprávať, čo ma vždy vypočuje, nenamieta, neskáče do reči a porozumie mi.
Nie, nebývam na psychiatrií, ale toto ma fakt dostalo :D
Najviac som sa smiala, keď som prvý krát otvorila umývačku a ona na mňa, že



Zlatá, nie?
Idem asi na toho renesančného chlapíka, lebo sa tomu nevyhnem:/
Ale stále môže byť aj horšie veď


Byee:*


1 komentár: