Deň našich rodičiek

Minimálne tento deň sú všetky mamy na svete pyšné, že sú mamy.
A ja tú moju ľúbim najviac a to čo mi ona dáva nikde inde nenájdem.
Jasné, každý (alebo aspoň väčšina) tvrdí, že má najlepšiu mamu.
Omyl.
Tá moja je TOP.
Každý deň si uvedomujem, ako ju strašne mám rada, že život bez nej si nedokážem predstaviť.
Nieje ako "iné" mamy, je oveľa chápavejšia a jednoducho, moja!
Vždy mi poradí a ja viem, že jej môžem povedať úplne všetko, vždy ma pochopí.
Zlé aj dobré.
Vždy je tu pre mňa.
Práve pre to, ju milujem!
Nieje prísna, ale vždy sa snažím (občas to nevyjde:P) ju poslúchnuť.
Naše hádky sa poväčšine končia smiechom.
Keď ideme spolu von, akoby som bola s bff (:D!).
Máme rovnaký štýl.
Vraj sa podobáme.
Milujem ju nadovšetko.


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥
♥♥♥





Lepšiu nenájdem!

2 komentáre: