girls night

Noc, keď sa riešia čisto babské veci, smrká sa do vreckoviek, miešajú sa homemade drinks a smeje sa nahlas a stále.
Taká bola.
Vďaka takýmto chvíľkam si uvedomujem to šťastie,že som ich stretla a fakt ich mám rada!!
Stihli sme tri filmy ale pri poslednom sme sa nedostali ani do polovičky.
Trošku party, potom horor a nakoniec nedokončená romantika.
Posedávanie na balkóne s hriankou, s cesnakom a s pestom.
Naše Mojito a Pina Colada TOP! :D
Neverte internetovým receptom!

Dnešok inak obvykle horúci, ale už si zvykám.
Po ceste domov sa mi opálilo tielko.
Krásne to je.
10 minút zo zastávky a bum kríž na chrbte! yes


Foťák som samozrejme ani nevytiahla, veď nebol čas, nejaké pokusy od Juls tam boli, ale neviem či niečo z nohavičkových fotiek vzíde.

Tak len citoš na záver a gn,lebo som spálená a unavená! (áno,áno bolo to zaspatie o štvrť na 6).



░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░




░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ktnxbye░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░



4 komentáre:

  1. you're so pretty!

    xx Joelle
    joelleiana.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. I follow you baby
    kiss
    http://ilaria-cardia.blogspot.it

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Your sweater is great! I'm following you now :)

    http://anna-and-klaudia.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť