Love My F*cking Orators

Zajtra to bude 10 dníčkov od koncertu šialených (áno, strašne šialených) LMFAO.
Ich koncertu som sa bála, alebo som sa bála len toho, že to bude všetko na jedno kopyto.
Nebolo.
Lepšie ako som čakala a real ako z videa.
Ešte viac.
A dokonca s mojou brčkatou Rebečkou a s jej lakťami, ktorým ďakujem sme sa prebili (doslova) dopredu.
Trošku facky okolo seba a mali sme dokonalý výhľad. :D
Predskokanmi boli ďalší blázni BaR to zase odpálili aj so svojimi dňami
Vedia to chlapci.
Ani neviem koľko trval koncert ale viac ako 2 hodiny nie, lebo už som odpadávala z toho tepla, keďže sa "openair" nekonal.
Rýchlo shots na záver a čára niekam kde je vzduch.
Konkrétne obľúbená Obchodná a náš zašitý fav pub :P.
Ale doma som zaspávala.
A s dobrým pocitom.
Cant wait next live party.
Lebo nejako som si zvykla za tieto prázdniny.
Nech je septembeeer štrnastyyyyy. ;)

Trochu ochutnávky aha:


wassup Bratislava


   trololoo





a bolo nám supersky

Dnešok lážo plážo doslova.

o tom o post vyššie;))
xx

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára