Čím budem?

...toto je posledné dni moja najčastejšia otázka, pretože teraz to už začína byť NAOZAJ naozajstné.
Dnes k nám dokonca prišli tetušky psychologičky, ktoré nám dávali robiť testy na zistenie orientácie (nie sexuálnej, ale tej profesijnej).
A! Moje vyhodnotenie bolo následovné: Umelecký typ/ Sociálny typ (50 na 50), čo je dosť fajn, ale nejak mi to nepomohlo, ale utvrdila som sa v mojom názore :). Boli tam aj profesie, ktoré prislúchali k jednotlivým typom. Ten môj umelecký boli zamestnania typu: učiteľ hudby, maliar, sochár, rezbár (HA-HA), žurnalista, publicita, novinár, fotograf, fotoreportér, reportér, dizajnér (mňam!).
A to sociálne ma dostalo :D Že: sestrička, opatrovateľka pre seniorov, sociálna prokurátorka, psychologička, psychiater, PEDIKÉR (odpadla som!!) :D
A tak. Dnešok sa niesol v duchu, že je KO-NE-ČNE piatok a nasleduje krátky, ale úplne zabookovaný víkend, a to preto, LEBO- idem na taký mini foto kurz. Uvidíme, či mi to dá niečo (no malo by!).

Idem ešte poslať pár fotiek na prezentáciu a adios life, idem spať! Nech mám aspoň ten 8 hodinový spánok, i keď pri mojom "rýchlom" tempe to bude náročné.
pac a pus.♯

a ešte, nie že by som sa obrátila na nejakú vieru,alebo tak, ale jednoducho, keď sa mám učiť, tak ma napadá všeličo.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára