Future

A je to tu!!
Som ten najzaneprázdnejší blogger na celom blogspote, pretože ja jednoducho NEMÁM ČAS!
A je mi to strašne ľúto, pretože keď vidím navštevovanosť stránky a vidím ako sa každý deň tie čísla zväčšujú (a čudujem sa tým ľuďom, ktorý moje blabla čítajú:*), stále mám chuť písať. Lenže! Tá škola mi nedá dýchať!! Ale, kedže dnes som mala celkom úspešný deň, čo sa tak často (okej, vôbec nikdy) nestáva, rozhodla som sa zahrnúť vás mojimi najnovšími info, takže tu je téma num.1:

SOM ZÚFALÁ!
A strašne, veľmi!
V škole nám rozdali také tie zažltnuté papieriky (100000x recyklované ((viva greenpeace, ale vážne!)), so slovami (keďže máme tú najviac "samonasierajúcu" tetušku triednu), naštudujte si na internete... Tak študujem a študujem a som v úplnej depresívnej tme, pretože JA NEVIEM ČÍM CHCEM BYŤ! Fakt. Vždy som chcela byť predavačka, pretože tej dávajú stále len peniaze do pokladničky, len za to, že im "pípne" nákup (mala som desať, jasné?!). Ale teraz sa najviac prikláňam k žurnalistike, ako tak čítam diskusie, tak som stále viac a viac mimo, zmätená. Strašne. Viem, že určite nebudem doktorka, medička a matfyzáčka.. Ale veď ešte ani dospelá niesom a už sa odomňa toto očakáva? watafuk? Plačem.  Seriózne. Zúfalosť. Idem asi spať, lebo ja NE-TU-ŠÍM čo mám robiť :(.

Najviac by som chcela ostať v Ba, pretože to je moje mesto. Mám tu všetko a všetkých. Neviem si predstaviť chodiť domov len na víkendy a týždeň bývať v garsónke. Dobrodružstvo? Nechajte si. Pre mňa sú dobrodružstvá dni tu! A to, že by som mala byť bez našich... Sorry, ale som predsa ich malá dcérenka.
Juj! Už ani nevidím na klávesnicu, to bude tou alergiou (nie! neplačem) .

Vážne obdivujem ľudí, ktorí odmalička vedeli, čo chcú byť, až vyrastú.
Viem, že pre mňa žiadne vysedávanie v kancelárií, alebo účtovanie, či pečiatkovanie za prepážkou nieje.
Potrebujem predsa robiť niečo, čo ma baví, pretože nemienim celý život "presrať" tým, že si budem zarábať na dôchodok.

 No, idem si dať sprchu, lebo toto rozmýšľanie ma unavuje.
gn*

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára