liar

Fajn, som najväčšia klamárka!! NIE! Nebola som ráno behať, tak som si to vynahradila večer a to poriadne! Som unavená, ale s dobrým pocitom:).
Išla by som zajtra, ale keďže idem na 0tú (čo znamená vďaka najlepšej susedke, ktorá ma zoberie autom, o 6,20 vyraziť z domu) neviem či by to môj organizmus zvládol:P

Inak posledné dni mávam debaty s našimi, že by som chcela psa. Fakt. K domu to patrí a 18ty jún je presne rok, čo tu bývame... Takže by som poprosila jedného ňuňu psa, predsa viem, je to zodpovednosť a tak... Ale to je podľa mňa k životu potrebné- zodpovednosť! Len či jej mám dostatok a hlavne aj navyše...

Zatial debata nieje uzatvorená, ale teraz aj tak nestíham nič, takže to vidím tak na leto... A lavne cez leto musím zamakať, lebo šetrím na štvorkolku:)) Už od 12tich :D

Idem spať zajtra- hard day :/
xoxo

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára