v ušiach štuple

Ja si neviem predstaviť cestu do školy, zo školy, hocikam, hocikedy bez hudby v ušiach.
 No vážne!
Dnes som išla domov od dr. a vybila sa mi mp4ka.. konec! Ja som stratená potom!
Každý deň pridám pár nových pesničiek a milujem ten pocit, pozerať von oknom a nechať sa "unášať" (:D) hudbou...
Inak viem, že niesom sama, kto sa tvári pri nejakej pesničke, že je vo videoklipe (dúfam) :D.
Videla som aj meme na takúto situejšn, ale neviem ho nájsť:/.

A? Zajtra čo? Škola. Posledný deň, finally.
Inak dnes som tam zase nebola:P
Neodkladné zdravotné vyšetrenia!!
A budem musieť ísť na operáciu :/ Ešte pred letom. super.

OZAJ:D
Ja taký narcis, som si skúšala dať príčesky, čo som si kúpila na beauty v Inchebe.
:D
No, mala som ich asi dve hodiny a myslela som, že mi praskne hlava. Strašne ťažké to je a ťahá to!
Som rada, že nemusím také nosiť.
Aha:

okej, viem, že som tlsťoch, ale ide o tie vlasy. Future? i hope:))

Idem spať, lebo zajtra si chcem ísť ráno zabehať, kedže môj odtučňovací program a.k.a. ide-leto-treba-sa-zmestiť-do-plaviek začal.:)

Adios:*

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára