keep running!

Úplne som na seba pyšná za dnešok!!
Môj rozpis je nasledovný: vstala som o 7.30 (!!!!!!) a šla som si zabehať (!!!!!!!!!!!!!!), asi takú hodinku a pol, bol to neskutočný feeling, bola som aj včera večer, ale dnešok..  Ja to nechápem, strašná energia, možno tým slnkom, možno tým letným airom.. neviem. Ale ja som bola nabitá ako keby som dala ruky do zástrčky.
Jednoducho! Odporúčam to všetkým vyskúšať,  okej teraz vyzerám ako keby som v živote "nebehala" ale mňa to tak chytilo, že si idem nastaviť budík na 5tu a ráno pred odchodom do toho plesnivca si pôjdem dať pár kolečiek!

PROMISE!

Inak! Mám novú tapetičku v izbietke! Áno tapetičku, lebo je fakt, že malinká... taká 40cm maximálne, pribudnú aj ďalšie... Tak som ju tak provizórne odfotila, ďalšie, kvalitnejšie pisc soon.:)





Tak!

Ale teraz už naozaj idem spať, lebo zajtra ten ranný beh (:D), ale vážne som si to zamilovala, odkedy sme sa presťahovali mimo sídliska, je to tu oveľa lepšie a aj len tak vybehnúť von a zrazu BUM! som v strede prírody, áno zamilovala som sa! A ešte keď si dám hudbu do uší... Najlepšie!

So! Sweet dreams:))*

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára